Prenájom tlačiarní a multifunkčných zariadení – Plný servis
Kúpa vlastnej tlačiarne si vyžaduje časovo a finančne náročnú starostlivosť. Musíte sa o ňu postarať, keď sa pokazí a pravidelne jej dopĺňať zásoby papiera či tonerov. Ak sa chcete zbaviť týchto starostí a ušetriť nielen čas, ale aj peniaze, vyskúšajte našu jedinečnú službu s názvom Plný servis tlačiarní alebo multifunkčných zariadení.
Aké sú výhody Plného servisu?
- pri poruche vám zariadenie opravíme
- neplatíte dodatočné poplatky za náhradné diely alebo prácu technika
- platíte len za vytlačené strany, ktorých cena je nižšia, ako náklady na kúpu vlastného spotrebného materiálu
- ak netlačíte, neplatíte
Pre koho je Plný servis určený?
- súkromný sektor (právnické osoby, živnostníkov)
- štátny sektor (školské zariadenia, úrady, obce, okresy, kraje,…)
- občianske združenia, nadácie
- pre každého, kto má IČO
Čo zahŕňa služba Plný servis
Dodanie tonerov | ˅ |
Dodanie spotrebného materiálu | ˅ |
Dodanie náhradných dielov a ich výmena | ˅ |
Výjazd a servis zariadenia odborným technikom | ˅ |
Záruka na zakúpené zariadenie počas celej doby platnosti zmluvy | ˅ |
Automatické dodanie spotrebného materiálu bez objednávania (ak to umožnia technické podmienky) | ˅ |
Náhradné zariadenie | ˅ |
Čas odozvy priemerne 8 hodín | ˅ |
Cena za 1vytlačenú stranu A4 | od 0,0059 € / stranu bez DPH |
Mesačný poplatok za 1 zariadenie | 0,- € |
Vyžiadať nezáväznú cenovú ponuku
Vyberte si jednu z 2 možností Plného servisu:
Osobné vlastníctvo + servisná zmluva:
- kúpite si od nás tlačiareň spolu so servisnou zmluvou, vďaka ktorej platíte nemennú cenu len za vytlačené strany
- pravidelne vám budeme dodávať spotrebný materiál a náhradné diely
- v prípade poruchy vám bude k dispozícií servisný technik
Leasing + servisná zmluva:
- vyberieme vám najvhodnejšiu tlačiareň alebo multifunkčné zariadenie, za ktoré budete každý mesiac platiť leasingovú splátku
- súčasťou je servisná zmluva, ktorá sa postará o prípadné poruchy a pravidelné dodávanie spotrebného materiálu
Kúpte si u nás výhodne tlačiareň alebo multifunkčnú tlačiareň. S výberom Vám samozrejme pomôžeme. Dohodneme spolu podmienky Plného servisu.
Keď je všetko dohodnuté tlačiareň dodáme, nainštalujeme a zamestnancov zaškolíme.
1x mesačne Vám príde prehľadná faktúra podľa počtu vytlačených strán. To znamená, že platíte za reálny počet vytlačených strán. Konečná cena sa vypočíta súčinom počtu vytlačených strán a dohodnutej ceny za 1 výtlačok. Cena jedného výtlačku závisí od typu tlačiarne a zvolenej služby.
Za tonery, spotrebný materiál, náhradné diely a opravy už neplatíte.
Kúpite si u nás čiernobielu multifunkčnú tlačiareň Xerox B405. Dohodneme zmluvu o Plnom servise Komfort. Táto služba zabezpečí dodanie tonerov automaticky bez objednávania, dodanie spotrebného materiálu a náhradných dielov. Výjazd technika a opravu zariadenia v prípade poruchy. Predĺženú záruku na zariadenie počas celej doby platnosti zmluvy. Teda záruku až 4 roky. Tieto všetky služby sú zahrnuté v cene za 1 výtlačok A4. Podľa počtu vytlačených strán Vám vystavíme 1x mesačne faktúru, ktorú si dáte do nákladov.
Keďže ste si tlačiareň kúpili, je vo Vašom vlastníctve a neplatíte žiadne mesačné splátky navyše. Iba za reálne vytlačené strany. Ak netlačíte, neplatíte.
Pre koho je táto služba určená?
Službu si môžu objednať všetky fyzické, právnické osoby a štátne organizácie. Jednoducho každý, kto má IČO.
Za toner, ktorý mi pošlete už neplatím?
Nie. Za tonery a spotrebný materiál a ani opravy už neplatíte nič navyše.
Oplatí sa to? Koľko zaplatím za jednu stranu?
Oplatí sa to. V porovnaní s tým, keby ste si sami kupovali toner, spotrebný materiál a opravy, Plný servis pri prepočte na 1 stranu je lacnejší.
Cena za jednu stranu sa líši od tlačiarne, ktorú si u nás kúpite. Cenu za 1 stranu ovplyvňuje aj balík služieb. Spolu vyberieme tlačiareň. Zároveň dostanete aj cenovú ponuku na Plný servis, kde sa dozviete cenu za výtlačok.
Budem platiť mesačne nejaké poplatky?
Ak myslíte, či budete platiť nejaký mesačný paušál alebo splátku, tak je odpoveď nie. Platí sa iba za vytlačené strany a zvolenú službu.
Čo ak sa tlačiareň pokazí?
Pri uzavretí zmluvy o Plnom servise sa vzťahuje na tlačiareň záruka po celú dobu platnosti zmluvy. Takže až 48 mesiacov. Ak sa tlačiareň pokazí, stačí nám zavolať alebo napísať a my sa o opravu postaráme. Za opravu nebudete platiť.
Ako viete, koľko strán som vytlačil/a?
Ak bude Vaša tlačiareň pripojená k internetu, tak nám to sama oznámi. 1x mesačne k poslednému dňu v mesiaci nám zašle počítadlo na základe ktorého zistíme koľko bolo vytlačených strán. Túto tzv. stavovú stránku počítadla priložíme ku každej faktúre, aby ste mali prehľad koľko ste vytlačili.
Ako viete, že už treba dodať toner do tlačiarne?
Tlačiareň nám to sama oznámi, ak je pripojená na internet. Využívame na to aplikáciu tlačiarne SmartE. Táto aplikácia nám pošle včas oznámenie, že je potrebné dodať toner.
Vaše osobné údaje sú v bezpečí. Aplikácia neskúma čo a kto tlačí na tlačiarni. Služba SmartE posiela iba zostatky spotrebného materiálu, počet vytlačených strán a iné technické údaje o kondícií tlačiarne.
Musím podpísať nejakú zmluvu?
Áno. Podpisuje sa zmluva o Plnom servise, kde mi ako dodávateľ sa zaväzujeme k dodaniu spotrebného materiálu, dodaniu služieb a opravy tlačiarne. Zmluva sa štandardne uzatvára na 48 mesiacov.
Môžem od zmluvy odstúpiť?
Od zmluvy je možné odstúpiť dohodou oboch strán. Výpovedná lehota sú 3 mesiace. Treba pamätať na to, že nespotrebovaný spotrebný materiál (tonery, valce, atď.) v tlačiarni je majetkom Biznis IT, s.r.o. . Ten stačí vrátiť, alebo si ho odkúpiť za zostatkovú cenu podľa aktuálneho cenníka Biznis IT, s.r.o..